Na sajmu turizma u Münchenu koji se ove godine održao 20. – 24. veljače u sklopu turističkog klastera Slavonija, koji obuhvaća pet slavonskih županija predstavila se i TZ Brodsko-posavske županije.
Zanimanje za Slavoniju na sajmu je bilo izvan svih očekivanja. U prosjeku su dnevno štand klastera Slavonije posjetili oko 300 posjetitelja. Unazad dvije godine o Slavoniji je u Bavarskoj napravljena jako dobra promocija u lokalnim novinama, na lokalnom radiju i na televiziji gdje se bavarske gledaoce upoznavalo sa Slavonijom. Pod turističkim pojmom Slavonije smatra se i Baranja.
Posjetitelji su tako:
čitali o TZ (Tageszeitung – dnevne novine koje pripadaju medija grupi Muenchner Merkur) članak koji je izašao vikend prije sajma, 9. i 10. veljače 2019. U članku se navodi kako je Slavonija na pravom turističkom putu,
slušali bavarski lokalni radio koji poziva zainteresirane na bicikliranje po Slavoniji zajedno s bavarskim radiom,
gledali 50 minutni dokumentarni film „Der alte Mann und der Storch“ o Stjepanu Vokiću iz Brodskog Varoša,
gledali priloge o Slavoniji u okviru raznih televizijskih emisija,
pratili na internetu Forum Kroatien na kojem je pregled komentara, televizijskih emisija, članaka o Hrvatskoj, između ostalog i o Slavoniji,
čitali priloge o Slavoniji u ADAC – mjesečnom časopisu o vozilima i putovanjima.
Na sajmu je na štandu Hrvatske posebno promovirana Slavonija.
Neki su posjetioci lokalnih muenchenskih dnevnih novina, bili u Pressehaus gdje se prezentirala Slavonija i grad Zagreb, pa su specijalno došli na sajam da se na štandu Slavonije dodatno informiraju.
Informator na štandu klastera Slavonija je bila Ljiljana Rokoš koja je rođena Brođanka i koja voli Slavoniju te je i sama ljubiteljica biciklizma te kad god stigne otkriva kutke Slavonije, najradije biciklom.
Posjetitelji su u većini na štand Slavonije došli ciljano, s konkretnim upitima, točno znaju koje prospekte žele uzeti i planiraju posjetiti Slavoniju jer je autentična. Zanima ih što bi sve trebali vidjeti u Slavoniji. Zanimaju ih kampovi, biciklizam, planinarenje, hodanje, smještajni kapaciteti, gastronomija i vinske regije i turističke znamenitosti.