Sezonska sniženja počela su jučer, 27. prosinca i trajat će maksimalno 60 dana, a hrvatski su građani i prije Božića potrošili gotovo pola milijarde kuna više nego lani u isto vrijeme – rekla je Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu HGK prema čijim će procjenama ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna.

Do 20. prosinca je fiskalizirano 10,2 milijardi kuna, a brojke će biti veće nakon što se evidentiraju i udarni dani prosinačke potrošnje. To su dva dana prije Badnjaka te posljedni tjedan prosinca u kojem slijedi isplata božićnica, smatraju u HGK.

Najveći dio blagdanskog budžeta odlazi na igračke, odjeću i obuću, kozmetiku i elektroničke uređaje, a čak svaka treća kuna na hranu i piće – ističe pomoćnica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić dodajući da potrošnja raste zahvaljujući rastu plaća u 2015. te povećanom optimizmu potrošača. Zanimljivo je, dodaje, da se u kategoriji hrane i pića u prosincu bilježi povećana potrošnja alkohola što govori da se građani, u skladu s tradicijom, vole opustiti i proveseliti tijekom blagdana.

Izvor: Ebrod

Komentari
Prethodni članakOvako je prije 100 godina o Hrvatskoj pisao National Geographic
Sljedeći članakUdruga “Hrabro dijete”: 75% jeftinija karta HŽ-a za oboljele i članove obitelji