Pogreške su također poželjne ako služe kao lekcija i koristan uvid za buduće korake

Marija Felkel, članica Uprave Hrvatskog Telekoma za ljudske resurse, za tportal otkriva kakvi zaposlenici se danas traže te bez kojih osobina više ni početnici ne mogu.

‘Najvažniji je sklop u glavi. Želimo zaposlenike koji mogu biti nositelji tehnoloških i poslovnih promjena i inovacija, spremni riskirati i zakoračiti u nepoznato. To su ljudi koji vode kompaniju, ali i cijelo naše društvo naprijed. Takve vrijednosti i razmišljanja želimo graditi i njegovati u našoj kulturi’, kaže Felkel.

Kako ističe, stručnost je ključna, ali samo ako dolazi u paketu sa spremnošću na cjeloživotno učenje i ulaganje u svoj rast i razvoj. Bilo da je riječ o edukacijama za inženjere, bilo multidisciplinarnim timovima koji rade sa zajedničkim ciljem, spremnost na učenje i razmjenu znanja je jako važna.

‘Ništa manje važne su usmjerenost na pronalazak rješenja i spremnost na učenje iz vlastitih pogrešaka. Kada se pojavi problem, ključno je usmjeriti se na pronalazak rješenja, a ono se ponekad nalazi izvan naših dosadašnjih okvira razmišljanja. Pogreške su također poželjne ako nam služe kao lekcija i koristan uvid za buduće korake’, zaključuje Felkel.

Izvor: Poslovni dnevnik
Foto: Ilustracija 

Komentari
Prethodni članakDonosimo pravovaljane zbirne i kandidacijske liste za Mjesne odbore
Sljedeći članakAktualnosti lovačkog saveza Brodsko posavske županije