Edi Conjar učenik je 8.c razreda koji svoje osmogodišnje školovanje polako privodi kraju. Osim što je uzoran učenik i odlikaš, Edi može biti uzor drugim učenicima zbog svoga natjecateljskoga karaktera. Naime, Edi redovito sudjeluje na brojnim školskim, županijskim pa čak i državnim natjecanjima – ove je godine sudjelovao na čak šest natjecanja i na svakom od njih ostvario zavidne rezultate! Bio je to i više nego dobar povod za razgovor s njim.

  1. U školskoj godini 2020./2021. bio si sudionik brojnih natjecanja. Možeš li nabrojati sve predmete iz kojih si se natjecao te koje rezultate si postigao?

Osvojio sam: 1. mjesto na državnom natjecanju iz povijesti, 3. mjesto na državnom natjecanju iz vjeronauka, 3. mjesto na županijskom natjecanju iz geografije, 2. mjesto na županijskom natjecanju iz informatike, 1. mjesto na školskom natjecanju iz fizike, 2. mjesto na školskom natjecanju iz engleskog jezika.

  1. Koje natjecanje ti je bilo najizazovnije  i zašto?  Je li te možda iznenadio (taj) rezultat?

Najizazovnije i najteže natjecanje mi je bilo iz vjeronauka zato što je i konkurencija bila jaka. Iznenadilo me 3. mjesto jer smo se nadali da ćemo osvojiti 1. mjesto.

  1. Neka natjecanja, zbog pandemije koronavirusa, provedena su online. Možeš li navesti prednosti i nedostatke takvog oblika natjecanja od dosadašnjih klasičnih natjecanja u školama (domaćina)?

Prednosti natjecanja uživo su putovanje i upoznavanje nekog hrvatskog grada te druženje s novim prijateljima koji sudjeluju na natjecanju. Upoznavanje i susret s ostalim natjecateljima ove godine su izostali te nisam imao osjećaj kao da sam na natjecanju jer tamo je atmosfera potpuno drukčija.

4. Je li ti bilo teško uskladiti aktivnosti/obaveze oko natjecanja i redovne obaveze u vezi škole/učenja?

Nije mi bilo teško jer sam imao volju te sam uspio pronaći vremena da odradim školske obaveze i učim za natjecanje.

  1. Tko ti je najveća podrška? Gdje pronalaziš motivaciju za učenjem dodatnih obrazovnih sadržaja (kakva, znamo i sami, katkad budu na natjecanjima)?

Najveća podrška su mi moja obitelj i nastavnici. Imam natjecateljski karakter i volim se natjecati pa mi je to motivacija. Motivacija su mi i hrvatski sportaši koji postižu odlične uspjehe na natjecanjima te sam i ja poželio, poput njih, pobjeđivati i osvajati medalje na natjecanjima.

  1. Od svih natjecanja, sudjelovao si i na jednom ekipnom natjecanju – iz vjeronauka. Je li lakše natjecati se samostalno ili kao dio ekipe?  Gdje je odgovornost (ali i čar) veća?

Lakše je natjecati se kao dio ekipe jer je ekipa uvijek tu za tebe te jedni druge podupiremo i motiviramo. Odgovornost je veća na ekipnom natjecanju zato što ovisimo jedni o drugima, a kada se natječem samostalno, ovisim sam o sebi. Čar je veća s ekipom zbog našeg zajedništva i druženja.

  1. Imaš li još neku slobodnu aktivnost – hobi kojim se redovito baviš?

Volim nogomet i igram ga s prijateljima jer mi je to najdraži sport, ali ga ne treniram.

  1. Što bi poručio učenicima koji se dvoume trebaju li se prijaviti na neko natjecanje? 

Poručio bih im da se, ako imaju volje i spremnosti na žrtvu, prijave na natjecanje jer je to iskustvo koje neće lako zaboraviti.

  1. Koje natjecanje/nagrada s natjecanja će ti najviše ostati u sjećanju i zbog čega?

Školske godine 2018./2019. bili smo 1. na državnom natjecanju iz vjeronauka, a za nagradu smo išli u Rim. To natjecanje će mi najviše ostati u sjećanju jer mi je to bilo prvo državno natjecanje i jer je ono bilo uživo (u Osijeku), a ne online. Nagradno putovanje u Rim će mi najviše ostati u sjećanju zato što mi se Rim jako svidio i tamo sam se odlično zabavljao s prijateljima iz ekipe.

 

Za web pripremili: Novinarska skupina 6.c

Voditeljica: Sanela Jurić, prof.

Komentari
Prethodni članakOd plastičnih čepova do skupih lijekova!
Sljedeći članakUdruženje obrtnika NG dodijelilo priznanja i zahvalnice