Kada je određeni termin, nekih davnih godina, uspio ući na abecedni spisak u “old school” rječnike stranih riječi, tiskane u vidu i obliku knjige, moglo se reći kako je uspio postići određenu popularnost. Riječnik stranih riječi odavno je demode. Danas za definiciju nepoznatih pojmova pitamo GOOGLE. Ako gore spomenuti, kojim slučajem, ne zna odgovoriti na pitanje ili nije siguran, traženi pojam slobodno možemo zaboraviti, jer, ako ga nema tamo, vjerojatno nije ni važan.

Kada Google upitate što je facebook ( pod uvjetom da ste dovoljno brzi i karakterno jaki pa se zadržite kod definicije, ne prebacujući u potrazi za najnovijim vijestima i postovima )  odgovorit će vam slijedeće: facebook je internetska društvena mreža koju je 4.veljače 2004.godine osnovao Mark Zuckerberg, bivši student Harvarda. U svojim počecima, facebook je bio namijenjen isključivo za međusobno komunikaciju studenata, koji su na taj način, brže i jednostavnije razmjenjivali sve važne fakultetske informacije. Shvativši prednost takvog oblika komuniciranja, nešto kasnije i brojna su se druga sveučilišta, ali i osnovne i srednje škole u Americi odlučile povezati na isti način, te se priključile mreži. Danas facebook ima više od  milijardu aktivnih korisnika, te je provjereno  najpopularnije mjesto na svijetu za objavljivanje fotki ( bit će da smo stvarno vrsta voajera,  ona koja voli gledati, ali i biti gledana, jer dnevno putem tog famoznog gore spomenutog, objavimo oko sitnih 14 milijuna novih fotki).

Autor: Simonida Tarbuk

Komentari
Prethodni članakZdrav za 5! ili Zdravlje je, itekako, važno
Sljedeći članakVinko Leskovar novi predsjednik, a Željko Muraja tajnik ŠK “Strmac”