Stručne službe Ministarstva unutarnjih poslova (MUP) i Hrvatskog autokluba (HAK) još uvijek traže zajedničko stajalište o tome tko će u budućnosti preuzeti posao izdavanja vozačkih dozvola.

Lanjskog je prosinca u MUP pristigla inicijativa ove udruge građana s javnim ovlastima o razmatranju mogućnosti da HAK izdaje vozačke dozvole, podsjeća dnevnik.

Nakon što se isprva činilo da HAK taj posao želi u cijelosti preuzeti, na nekoliko održanih sastanaka u MUP-u iskristaliziralo se u kojem bi smjeru postupak izdavanja vozačkih dozvola mogao krenuti.

Dogovore li se dvije strane, Hrvatski autoklub preuzet će poslove izdavanja prve vozačke dozvole vozačima koji polože vozački ispit za moped i motokultivator, motocikl i osobna vozila, odnosno za AM, A1, A2, A i B kategorije.

Ostali poslovi vezani za vozačke dozvole – kao što su izdavanje vozačkih dozvola za preostale kategorije vozila, nadomještanje izgubljenih i ukradenih vozačkih dozvola, obnavljanje vozačkih dozvola kojima je istekao rok valjanosti, kao i zamjena vozačkih dozvola izdanih u drugim državama za hrvatske vozačke dozvole – bili bi i dalje u nadležnosti MUP-a.

“Stručne službe MUP-a održale su nekoliko sastanaka s predstavnicima HAK-a te je na sastancima prezentirana ideja da bi ispitni centri i ispitna mjesta HAK-a, za osobe koje polože vozački ispit za AM, A1, A2, A i B kategorije, odmah nakon položenog vozačkog ispita, zahtjev za izdavanje vozačke dozvole elektroničkim putem dostavljali u evidenciju vozača i vozačkih dozvola koju vodi Ministarstvo unutarnjih poslova, dok bi MUP, odnosno policijske uprave i postaje podatke sa zahtjeva za izradu vozačke dozvole dostavljale elektroničkim putem Agenciji za komercijalnu djelatnost kao pravnoj osobi ovlaštenoj za izradu vozačkih dozvola”, objašnjavaju u MUP-u.

Čini se da MUP nije nesklon ovakvoj raspodjeli posla jer kažu da bi se time “unaprijedio sustav izdavanja vozačkih dozvola”.

Konkretno, novi vozači nakon položenog ispita za kategorije za čije bi izdavanje dozvola nadležnost imao HAK ne bi morali dolaziti u policijske uprave i postaje zbog podnošenja zahtjeva, nego bi samo dolazili preuzeti gotov dokument.

Vozači bi imali i opciju da prilikom podnošenja zahtjeva u Hrvatskom autoklubu naznače da žele da im se vozačke dozvole dostave na adresu prebivališta, što će se dodatno platiti. Za sada nema informacija kako bi se ova inicijativa HAK-a financijski odrazila na građane, odnosno bi li se “novom uslugom” promijenio dosadašnji trošak izdavanja vozačke dozvole, donosi Večernji list.

Izvor: Priznajem.hr
Foto: Ilustracija

Komentari
Prethodni članakUdruga gluhih Nova Gradiška: “Društvo jednakih mogućnosti” – priča o korisnicima
Sljedeći članakUvodi se jedinstvena oznaka domaćih proizvoda – Dokazana kvaliteta