Proljeće ne samo da otvara novo godišnje doba nego i novu sezonu modnih trendova. Odbacuju se debeli kaputi, podstavljene hlače, vuneni kardigani, veste i šalovi, uskače se u lagane balonere, blejzere, lepršave trapezice i suknje, pamučne košulje i okreće šarenim modnim detaljima.

Svaka sezona nosi nešto novo, prvo na tjedne mode diljem Europe, nešto malo kasnije trendovi zahvate Hrvatsku i bivaju koncentrirani u Zagrebu, a tek onda pokoji svjetski trend proširi se po manjim gradovima. Ove godine ipak proljetni it komadi u Novu Gradišku stigli su nešto prije zahvaljujući Modabusu domaće modne kuće Varteks.

Varteks, modni brend iz Varaždina koji njeguje stogodišnju tradiciju upravo povodom stotog rođendana upriličio je ne samo u Hrvatskoj, nego i šire, do sada neviđenu kampanju- turneju po Lijepoj našoj u posebno prilagođenom Modabusu ispunjenom najnovijom kolekcijom spomenute modne kuće.

Elegantna odijela za muškarce koja prate svjetske trendove, ženska kolekcija u žarkim ili pastelnim bojama zemlje, neba, sunca i mora po naputku svjetski poznatog diktatora sezonskih kolorita Pantone-a i kvalitetne tkanine Loro Piana odlikuju Varteks kolekciju proljeće/ljeto 2019, a upravo ta kolekcija predstavljena je Novogradiščanima i to među prvim odabranim gradovima u Hrvatskoj.

Turneja Modabusa krenula je početkom godine iz Varaždina, obišla Zagreb i Zagrebačku županiju, zaustavila se na prošlotjednom BIPA Fashion week-u, a potom nastavila putem istoka, prvo danas u Novu Gradišku, sutra u Đakovo, zatim u Našice, Županju i druge gradove.

U elegantan crni mat autobus na novogradiškom Cvjetnom trgu, od ranih prijepodnevnih do kasnih poslijepodnevnih sati ulazili su Novogradiščani i drugi znatiželjnici iz okolice, jer dobar glas daleko se čuje, kako bi iz prve ruke saznali što to ove sezone Varteks nudi, isprobavali vrhunsku odjeću u kabinama koje bi svojim dizajnom, kao i cjelokupan autobus, posramile i kabine skupocjenih svjetskih brendova i naručivali svoje nove omiljene komade odjeće uz posebne popuste, moderno i online.

Princip kupnje, kao i sama kampanja i pristup modne kuće Varteks bio je atipičan, moderan i efektan. Ono što su kupci isprobali i poželjeli bilo je skenirano putem QR koda, naručeno i u kratkom roku bit će isporučeno na adrese kupaca.

Varteks se svojom Modabus turnejom nastoji približiti kupcima, posebice onima koji u svojim gradovima nemaju priliku uživati u izboru, kvaliteti i pogodnostima ovog modnog brenda, ali i pokazati stogodišnju tradiciju na moderan i inovativan način, jer, gdje vam još “bondovski bus” dovozi najnoviju kolekciju odjeće? Ni u Milanu, ni u Parizu, nego u malim gradovima Hrvatske.

Sto godina postojanja Varteksa ne znači starost, nego dosljednost i suveren hod u korak s vremenom koji pod motom kampanje #dosljednikvaliteti i sam Varteks promovira sa željom za narednih 100 godina vrhunske odjeće, uspješnog rada i ponajprije zadovoljnih kupaca poput onih današnjih.

Komentari
Prethodni članakDizao je automobile, traktore, ljude: Anka Vuković, sestra jednog od najjačih ljudi na svijetu živi u Novoj Gradiški
Sljedeći članakUčenici IOŠ-a pokazuju znanja na državnom natjecanju strukovnih škola