U našu redakciju stiglo je već nebrojeno pisama upućenih na jednu i jedinu adresu, a to je novogradiška Gimnazija koja nije u stanju riješiti problem koji se sustavno iz godine u godinu ponavlja,  sa profesorom latinskog jezika. Stoga ovako javno, molimo ili apeliramo, a možda u ime roditelja i zahtjevamo riješite problem kojeg profesor latinskog jezika kontinuirano radi učenicima i na taj način našu novogradišku Gimnaziju dovodi na vrlo ružan glas, da se već po ne znamo koliko puta upravo o slučaju profesora latinskog vode žestoke bitke po Ministartsvu obrazovanja, koje je kako neslužbeno saznajemo ovaj puta ipak odlučilo reći dosta.

Pismo prenosimo u cijelosti, a izvor je poznat Redakciji RNG:

“U Gimnaziji Nova Gradiška, profesor latinskog jezika Danijel Bedeničić, uz odobrenje i zaštitu ravnjateljice  profesorice Ljiljane Ptačnik godinama radi što želi i kako sam govori učenicima – nitko mu ništa ne može. Ove je godine obilježio kraj nastave tako da je drugim razredima, svakom učeniku ponaosob zaključio ocjenu po kriteriju samo za tog učenika, neovisno ima li sve jedinice ili petice i četvorke, to je uglavnom jedan ili dva za kraj. To što neke učenike ne pita mjesecima, a neke svaki sat, apsolutno nema veze. U 2.c razredu je pred učenicima zaključio jedne ocjene, da bi za dva sata tražio administratora e- dnevnika da ih obriše, pa je bez učenika zaključio neke druge ocjene. Kada su se učenici pobunili, ravnateljica PTAČNIK LJILJANA  je učinila -NARAVNO NIŠTA. No ovaj puta smo dobro podučeni pa smo sve snimili što  dotični radi i naravno ravnateljicinu reakciju, te lijepo pravno upakirali i uputili u Ministarstvo obrazovanja u Nadzor. E, da, dotični nastavnik je u Školskom odboru, potreban  je glas našoj ravnateljici Ljiljani Ptačnik upravo od njega, no kako će sada odgovoriti kad joj dođu mediji i nadzor koji će vidjeti istinu. Ponavljamo obratili smo se na pravu adresu i instruirali su nas pravi ljudi koji u svakom trenutku puštaju u medije snimke njegovih predavanja, ocjenjivaja, ponašanja i naravno ove zadnje radnje: nezakonitog otključavanja e dnevnika. Brisanje ocjena je dokazivo u sustavu CarNet. I taj dokaz imamo. Ostalim nastavnicima je zabranila da govore o tome, raspitajte se hoćete li naći sugovornika. Roditelji su dolazili u školu, bez učinka. D. Bedeničić se prijeti učenicima npr.sada ćeš tek vidjeti i slično. U ovoj školi je to normalno, izvana gluma, iznutra trulež! Žalosno, tužno i jadno i to na nama učenicima, a glume moralne i kulturne vertikale. Uzdamo se jedino u Vas, jer vi imate sve u svojim rukama.
Puno pozdrava.”

Stiglo PISMO BROJ DVA DJECA SE OTVARAJU, izvor poznat redakciji.

“Ima tih detalja još, ali sad se ne mogu sjetiti. Ali zamisli da ti nešto sada nabroji 50 riječi u 10 sekundi, koje moras isti čas prevoditi, i što brže govoriti, to se više smije i onda ti jednostavno da tri jedinice jer- nisi znao.

Potom profesorica Lahorka- što predaje fiziku!!! Govori učenicima kojima ne ide dobro fizika da su retardirani majmuni i da im je mjesto ‘2 kilometra dalje’ u onoj drugoj školi za retardirane! Točno tim rijecima, dok sjedi na katedri i lamata nogama. Hvala Bogu pa sada ogu svjedočiti o tome.
A pedagogica je došla jednom na sat razrednika i rekla nam točno ovako! Da pazimo gdje smo, šta radimo, gdje izlazimo i s kim. Jer nas oni prate, i da točno znaju gdje smo bili vikendom i šta smo radili, jer gimnazija suradjuje s policijom i da oni moraju sve znati!
Nakon mog iskustva u gimnaziji imam jednaki onaj osjećaj poniženosti koji sam osjećala, samo pomiješan s ljutnjom! Počet cu s Bedeničićem, a to možeš pitati svakog učenika o tim detaljima, to će svatsko znati.

Kao prvo – kada udje muha u razred ako je prozor otvoren, krene vrištati kao ludjak, zatim uperi prst u jednog ucenika i broji do 10, to mu je vrijeme da mora ubiti muhu ili će ga ovaj pitati nespremnog. A on kad daje ocjene to su uvijek 3 ocjene- gramatika, čitanje i prijevod. I ako nisi ubio muhu koje se on boji valjda, ili mu se gadi, automatski si mu se zamjerio i iživljava se dok tog učenika ne slomi pitanjima. Na primjer- uzme riječnik i čita riječi za koje ti moraš reći riječ na latinskom u nominativu i genitivu. Što traje koju sekundu dok se sjetiš, pa dok to sve izgovoriš, ali on riječi koje moraš prevesti IZGOVARA SVE BRŽE I BRŽE I BRŽE i kada vidi da si se pogubio krene se smijati, ali ono jako, i gleda u druge učenike i očima im pokazuje da se moraju i oni smijati svom kolegi, jadno i bolesno, šta ćemo mi učenici  – djeca smo.

Ako te digne, a ti nisi spreman da odgovaraš, da ti izbor da pokazeš prstom u jednog učenika u razredu i ti da bi spasio sebe (to rade svi u gimnaziji jer im je stalo do ocjena) moraju pokazat prstom tko je sljedeći.

Ja sam na njegovim satovima imala jednu veliku dozu neobjasnjivog straha, sjećam se da sam jednom dobila temperaturu, valjda je psiha radila, bilo mi je hladno i obukla sam jaknu, kada me je vidio da sjedim u jakni natjerao me da skinem jaknu, sjednem kraj prozora i OTVORIM PROZOR, iako sam rekla da imam temperaturu! Nisam dobila nikada ni jednu pozitivnu ocjenu iz latinskog, mislila sam da sam pre glupa jednostavno. A onda sam došla na pravni fakultet i latinski PRVI položila bez greške. Stvar je bila samo u strahu!

Takodjer nekad ako se javiš i kazež da želiš 5, a ne 4 zaključeno (neki koji idu na prosjek), počne se smijati histerično, glasno, pri tom lupa rukama od imenik…. I onda pita tu osobu, ali ju cijelo vrijeme psihički lomi i maltretirai vrijedja. Teško je to ovako objasniti pisanjem, morala bi glas upotrijebit. Na sekundu je vedar i smije se, a onda te pogleda, smrkne facu i ti ne smiješ imati više osmijeh na licu, on ti pokazuje rukama da moras sad i ti biti smrknut.

Jednom nisam bila na satu kada su se učili brojevi, sutradan me odmah prozvao da me pita jer je mislio da sam pobjegla i kad sam krenula brojati, došla sam do broja 4 i rekla sam ĆINQUE (kao na talijanskom), ali ni dan danas ne znam da li je to bilo ispravno
Ili ne jer se on puknuo smijati i vikao na sav glas KAO LUĐAK: ĆITAAAA, ĆITAAAAA OD TARZANA… I svi su se opet morali smijati.

Ima tih detalja još, ali sad se ne mogu sjetiti. Ali zamisli da ti nešto sada nabroji 50 riječi u 10 sekundi, koje moraš isti tren prevoditi, i što brže govori, to se više smije i onda ti jednostavno da tri jedinice jer- nisi znao.

Imala sam ja loših ocjena i kod jednog iz matematike, pa mogu reći da sam zaslužila i čovjek stvarno nije kriv! Imala sam i sve do jednu jedinicu i iz matematike kod prof.Ruškana, i džaba što mi je davao ispravke i šanse kada ja nisam znala, glupa sam za matematiku i tu greške nema. Ali me nije ponižavao niti vršio teror dok odgovaram, on je oličenje profesora koji želi djetetu pomoći. Ne znaš, žao mi je, rekao je,  al evo ti jedan. I to je bilo sasvim fer. Ali ova bagra! Psihopatska!
To svjedočim do smrti da je istina!

A ovi što će ti reći da je ovaj iz latinskog super, to su uglavnom štreberi koji apsolutno ne misle svojom glavom nego tako, dozvoljavaju raznim osobama da ih oblikuju i uče ih što je zapravo Cool i zanimljivo! ŽAO MI JE što nemam vremena da ti napišem esej o tome, jer sam ih pisala kod kuće, za svoju dušu dosta, na tu temu, prije 10 godina!

I da, ako neki roditelj pokuša doci pričati s Bedeničićem, ovaj se ili zatvori u ućionicu ili ode uglavnom svaka komunikacija s njim je bezuspješna.

SAMO STO ŠKOLA ŠTITI NJIH SVE! “Ova Lahorka” je najveći licemjer u školi, samo oni su tamo kao neka sekta, ŽAO MI JE, što nisam tu jer bi sutra išla rado s tobom tamo, da vidimo hoće li se prisjetiti pedagogica da sam joj pokucala na vrata i zatražila pomoć u vezi Bedeničića! Pa mu je ona to rekla i on se do kraja godine iživljavao na meni još gore. Strašno i jadno i to su naši profesori i pedagozi i ravnatelji. Čast iznimka i tebi što se ne bojiš spomenuti “svete krave”, kako smo mi već “retardirani” onda one i on  mogu biti i svete krave.

Komentar glavne i odgovorne urednice:

Sutra ćemo  temeljem Zahtjeva na pristup informacija otići ravnateljici novogradiške Gimnazije Ljiljani Ptačnik i potražiti odgovor, no apeliramo i na instiucije koje mogu izvšiti nadzor u školi.

Predugo skupljamo reagiranja, osobno molbe roditelja, pisma učenika, snimke, o dotičnom profesoru da to ne bi bilo  istraženo, a pogotovo lažno. Za situaciju u novogradiškoj Gimnazijikontaktirati ćemo NOVU TV – emisiju PROVJERENO da  provjeri je li se može brisanje ocjena dokazati u CarNetu ili je vodstvo škole otišlo toliko daleko da je i to pokušalo lažirati.

Dakle sve je otvoreno i konačno moramo otvoriti ovu Pandorinu kutiju koja se zove profesor latinskog DANIJEL BEDENIČIĆ. Znate ravnateljice nekad je ili Vi ili On! Ili djeca koja lažu i ne uče, a profesor divan, tako je jednom glasio odgovor.

I na kraju zaključak, šta je od svega ovoga prava istina – utvrdit će mediji i institucije!

 

 

Komentari
Prethodni članakZAVRŠEN CEDEVITA LIPIK 3X3 CHALLENGER
Sljedeći članakSutra 2. sjednica GRADSKOG VIJEĆA GRADA NOVA GRADIŠKA